donderdag 22 september 2016

FIJNE DINGEN #1 FOODTRUCKFESTIVAL


Het is bijna niet te geloven, maar afgelopen zaterdag was ik vrij. Niet geheel ongepland natuurlijk, want drie maanden geleden zag ik dat er een food truck festival zou zijn in ons kleine dorp, dus daar MOEST ik natuurlijk naartoe.

Ik ben mensen tegen gekomen die letterlijk zeiden: 'Ohja, jij kon dit natuurlijk niet missen.' Thanks. I like my food. 



Nu is het niks nieuws dat ik van eten hou, maar op marktjes en festivals ben ik nóg iets blijer over eten, kijk hoe gezellig!




Na een rondje lopen was het tijd om iets te eten. We begonnen klein met nacho's! 
(Ohja, €5,- voor dit bakkie vond ik wel pittig duur)


Kijk dit is mijn meest oncharmante foto. Op een of andere manier sta ik wel vaak zo op de foto. De maiskolf was wel heel lekker trouwens. 


Thrill Grill, move over, deze burger jongens en meisjes. Godje. Pulled pork, hamburger, oude cheddar, bacon, BBQsaus en uienringen. Niet gek dat ik deze dag 2 ook at toch?


Nog meer eten? Jawel. Deze churros deelden we wel met z'n 3'en hoor!

Tot volgend jaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten