dinsdag 3 januari 2017

VOORNEMINGS

Kunnen we weer?

Ja! Heb ik goede voornemens? Ja. 


Er was eens, er was eens.. een tijd dat ik 14 keer per jaar vloog. Mooie dingen, dit jaar ben ik behalve een autoritje of 15 over de grens bij Duitsland 'alleen' op wintersport geweest. 

Nu vind ik het begrip 'reizen' vrij groot. Veel mensen denken bij reizen aan VER/GROOT/DUUR.
Ik denk vooral aan VEEL. Het liefst doe ik een lekker stedentrippie van een nachtje of 3, en dan het allerliefst een stuk of 4/5 in een jaar.

Zoals hierboven te lezen was ik in 2016 slechts in Oostenrijk te vinden, wat ook niet niks is, maar tevens betrok ik mijn eigenste stulpje waardoor m'n bankrekening minder zin had in een stedentrip dan mijn body. 

Ondertussen is het al bijna tijd (als in nog 38 dagen) voor de volgende wintersport, maar ook voor het plannen van tripjes naar nieuwe steden! 

Voornemens;
- In ieder geval 1 keer alleen naar een nieuwe stad (hoi kopenhagen)
- Terug naar Engeland (ik wilde elk jaar 1 keer terug. 0 keer gelukt in 6 jaar)
- Ziplinen in Wales

BONUSVOORNEMEN
voor als dit nog niet genoeg was;
- Ibiza in de herfst

Lijkt me geinig als alles lukt! Wat jij?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten