maandag 29 mei 2017

KARMA IS A BITCH #1

Dames en heren, jongens en meisjes, het is zo ver, 5673 uur later typt de meid weer iets. 
Oké, ik heb wel getypt hoor maar voor niet leuke dingen zoals schoolverslagen. To the point.

Karma is a bitch. 
Dat weten we natuurlijk allemaal al. Het komt ons niet aanwaaien en volgens mij zijn 'wij Nederlanders' een lekker zeikvolkje en ben ik Nederlander dus zeur ik ook. Nu heb ik eerlijk gezegd ook wel echt een HELE slechte band met Karma dus ik wilde jullie ook even laten lachen en daarom vanaf nu elke week een lekker verhaaltje voor het slapen gaan. Over mij en Karma, voor jou. 

Hoofdstuk 1 - De vinger

Het was een mooie zondag ochtend om naar Zutphen te vertrekken voor een voetbalwedstrijd. Een oefenwedstrijd om precies te zijn. Nieuwe voetbalschoentjes en handschoenen, eindelijk weer een wedstrijd keepen (2e keeper, dan wacht je natuurlijk op het moment dat je lekker onder 't latje kunt staan) én mooi weer. 

Het begon dus allemaal prachtig maar in de laatste 10 minuten van de warming up geschiedde het kwaad. Een (mooie) harde bal HOP op de middelvinger. Meteen had ik het gevoel dat 't niet goed was dus handschoen uit en koelen (oké en een klein traantje) en het keeperspak nog voor de aftrap afgestaan aan Keeper Nr. 1

Na grondige inspectie van een aantal kundige teamgenotes dachten we allemaal dat het gekneusd was, maar helaas. De volgende dag bleek bij de dokter dat 't toch gebroken was. Daar hoorde een fantastisch leuke spalk van 20 centimeter bij, wat voor een tentamen schrijven en een rapport van een kantje of 30 niet heel bevorderlijk was.

Je denkt dat het allemaal wel mee valt, valt tegen, want ik kan nu al 5 hoofdstukken vooruit tikken. Wacht maar tot volgende week, dan meer over dat tentamen wat geschreven moest worden in barre, ik zeg het je, BARRE omstandigheden!

Joe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten